Kontakt

Masz pytania? Napisz:

mail: kontakt@lemonroom.pl

Lub zadzwoń:

tel. +48 882-164-777

(pn-pt w godz. 09.00-16.00)

tel. +48 882-160-777

(pn-pt w godz. 10.00-20.00)


Koszty wysyłki

Opinie klientów

Ocena sklepu

4.9/5

Oceny

jakoś usług
4.9/5
czas realizacji
4.9/5
poziom obsługi klienta
5/5

» Wszystkie opinie


Reklamacje i zwroty

1. Uszkodzona Przesyłka

Wszystkie nasze przesyłki są ubezpieczone. Dokonując odbioru przesyłki, należy sprawdzić w obecności kuriera czy opakowanie i zawartość nie zostały uszkodzone. Kurier ma obowiązek poczekać na sprawdzenie przesyłki. W przypadku wykrycia uszkodzeń mechanicznych, należy spisać protokół potwierdzający szkodę, dostępny u kuriera. Protokół jest podstawą ewentualnej reklamacji uszkodzonej przesyłki. W przypadku braku protokołu, reklamacje nie będą rozpatrywane.

Uwaga! W przypadku, jesli kurier nie posiada druku protokołu szkody należy niezwołocznie skontaktować się z firmą kurierską lub z Działem Obsługi Klienta LemonRoom.pl i zgłosić zaistniałą sytuację.

 

Skan protokołu należy wysłać do nas na adres reklamacje@lemonroom.pl, w tytule wpisując nr zamówienia.

W ciągu 10 dni roboczych wyślemy ponownie wybrany produkt na nasz koszt lub zwrócimy pieniądze.Jeżeli wykryłeś uszkodzenia opakowania lub zawartości po wyjściu kuriera, niestety "uszkodzenie przesyłki" ani "reklamacja"  nie zostaną uznane.

2. Reklamacja produktu

Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu zamówionego produktu wykryjesz wady techniczne w tym:

  • zły rozmiar
  • zły materiał
  • brak części składowych zamówienia

skontaktuj się z nami i prześlij zdjęcia produktu wraz z opisem na adres reklamacje@lemonroom.pl, a my wyślemy kuriera po odbiór reklamowanego produktu. 

W ciągu 10 dni roboczych wyślemy ponownie wybrany produkt bez dodatkowych kosztów lub zwrócimy pieniądze.

UWAGA

Reklamacji podlegają produkty,  w stanie w jakim zostały dostarczone. W przypadku odkrycia wad technicznych produktu po jego montażu, reklamacja nie zostanie uznana.

W przypadku fototapet, naklejek i obrazów do wad technicznych nie zaliczają się różnice kolorów z uwagi na różnice w odwzorowaniu kolorów przez monitory komputerowe, a także uszkodzenia, wynikłe ze sposobu użytkowania Do rozpatrzenia reklamacji wymagany jest dowód zakupu wydany przez LemonRoom, a w opakowaniu, zawierającym reklamowany produkt, muszą znaleźć się wszystkie elementy wyposażenia dodatkowego będące częścią  zestawu. 

3. Zwroty

Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) z późniejszym i zmianami, w okresie w 14 dni kalendarzowych od dostarczenia do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można wysłać drogą elektroniczną na adres: kontakt@lemonroom.pl. Sprzedający niezwłocznie potwierdzi otrzymanie oświadczenia Klienta, wysyłając wiadomość drogą elektroniczną na adres e-mail Klienta. Towar należy odesłać w przeciągu 14 dni kalendarzowych od dnia odstąpienia od umowy i zostanie on przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone oraz nie będą nosiły jakichkolwiek śladów używania.

Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki LemonRoom ma zwrócić zapłatę. LemonRoom w ciągu 7 dni roboczych dokonuje sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia ww. wymagania zostaje wystawiona faktura korygująca i wysłana mailowo w formacie PDF. Klient powinien mailowo potwierdzić otrzymanie faktury korygującej, a po otrzymaniu potwierdzenia, w ciągu 14 dni roboczych, LemonRoom dokonuje zwrotu pieniędzy na konto klienta.

Prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego.


Wyjątki

Fototapety, obrazy na płótnie, naklejki są produktami dostępnymi wyłącznie na zamówienie Klienta. Klient określa parametry zamówienia: wybiera zdjęcie, materiał, wymiar wydruku oraz opcje wykończenia. Produkcja każdego wyrobu realizowana jest od podstaw wg zlecenia Klienta. Zamówiony przez Klienta produkt jest skonfigurowany na podstawie indywidualnego i szczegółowego zamówienia, dlatego też zgodnie z art. 10 ust. 3 pkt.4 Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. (Dz.U. Nr 22, poz. 271) prawo do odstąpienia od umowy w trybie art. 7 ust. 1 ww. ustawy (czyli zwrotu towaru w terminie 14 dni bez podania przyczyny) nie przysługuje.