Kontakt

Masz pytania? Napisz:

mail: kontakt@lemonroom.pl

Lub zadzwoń:

tel. +48 882-164-777

(pn-pt w godz. 09.00-16.00)

tel. +48 882-160-777

(pn-pt w godz. 10.00-20.00)


Koszty wysyłki

Opinie klientów

Ocena sklepu

5/5

Oceny

jakoś usług
5/5
czas realizacji
4.9/5
poziom obsługi klienta
5/5

» Wszystkie opinie


Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

1.      Jakie usługi są dostępne w LemonRoom.pl?

2.      W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

3.      Jakie formy płatności są dostępne w sklepie LemonRoom.pl?

4.      Czy jest możliwość zapłacenia przy odbiorze?

5.      Jaki długo trwa realizacja zamówienia i jaki jest koszt wysyłki?

6.      Czy mogę zamówić wysyłką poza granice Polski?

7.      Jak mogę wydrukować obraz z własnego zdjęcia?

8.      Co mam zrobić, jeśli moje zdjęcie jest niskiej jakości?

9.      Czy mogę złożyć zamówienie nie akceptując regulaminu?

10.   Co zrobić w przypadku otrzymania uszkodzonej paczki?

11.   Czy mogę zwrócić usługę jeśli nie spełnia on moich oczekiwań?

12. Czy mogę zamówić inne formaty usługi niż dostępne na stronie LemonRoom.pl?

13.   Czy istnieje możliwość wykadrowania zdjęcia, zmiany koloru, retuszu?

14.   Czy moje dane osobiste są chronione?

15.   Co mogę zrobić, jeśli mam dodatkowe pytania dotyczące zamówienia?

16.   Skąd mam wiedzieć na jakim etapie realizacji jest moje zamówienie?

17.   Czy kolory na wydrukach pokrywają się z kolorami zdjęć i grafik widocznych na ekranie?

18.   Jak sprawdzić jakość zdjęcia, z którego chce zamówić wydruk?

19.   Co zrobić, jeśli nie znalazłem odpowiedniej dla mnie oferty?

20.   Otrzymałem usługę całkowicie lub częściowo niezgodną z zamówieniem - co zrobić?

21.   Czy tusze użyte do wydruków zamówionej przeze mnie usługi mogą być szkodliwe dla dzieci?

22.   Czy zdjęcie nie zniekształci się jeśli wpiszę dowolny wymiar wydruku?

23.   Czy jest szansa aby otrzymać rabat?

 

 

1. Jakie usługi są dostępne w LemonRoom.pl?

W naszym sklepie internetowym mogą Państwo zakupić projekty fototapet, obrazów na płótnie, naklejek. Dodatkowo mogą Państwo zamówić dekoracyjne panele 3D.

2. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

Fototapety, naklejki i obrazy:

- Wpisz w wyszukiwarkę "słowa kluczowe", aby znaleźć wymarzony plik graficzny nadający się wydrukować w formie fototapety, obrazu lub plakatu. Możesz również wybrać zdjęcie z proponowanej przez nas kategorii tematycznej.

- Kliknij w wybrane zdjęcie, a otworzy się strona wyboru cech wydruku.

- Wybierz rodzaj materiału, laminatu (w przypadku materiałów laminowanych), efekt i rozmiar jaki chcesz uzyskać w wydruku z zamówionej usługi.

- Kliknij "Dodaj do koszyka" i wypełnij formularz zamówienia.

Panele 3D:

- Wejdź w górne menu Panele 3D, wyświetlą się wszystkie produkty z tej kategorii. Po lewej stronie pojawi się MENU z podkategoriami przypisanymi do odpowiednich producentów.

- Kliknij w wybrany produkt i przejdziesz do karty produktu

- Dodaj ilość sztuk jaką chcesz zamówić

- Kliknij "Dodaj do koszyka" i wypełnij formularz zamówienia.

3. Jakie formy płatności są dostępne w sklepie LemonRoom.pl?

Formy płatności szczegółowo opisane znajdziesz tutaj.

4. Czy jest możliwość zapłacenia przy odbiorze?

Niestety, nie ma takiej możliwości, ponieważ każda usługa wykonywana jest pod indywidualne zamówienie.

5. Jaki długo trwa realizacja zamówienia i jaki jest koszt wysyłki?

Czas realizacji zamówienia oraz koszty wysyłki znajdziesz tutaj.

6. Czy mogę zamówić wysyłką poza granice Polski?

Istnieje możliwość wysyłki fototapet, naklejek i obrazów poza granice Polski. W tym celu należy skontaktować się bezpośrednio z naszym sklepem na adres kontakt@lemonroom.pl

7. Jak mogę wydrukować obraz z własnego zdjęcia?

-  W górnym menu po prawej stronie należy kliknąć na „Dodaj swoje zdjęcie”. Nastąpi przekierowanie do strony z modułem załadowania zdjęcia oraz wyboru cech wydruku.

- Wybierz rodzaj materiału, laminatu (w przypadku materiałów laminowanych), efekt i rozmiar jaki chcesz uzyskać w wydruku z zamówionej usługi.

- Kliknij "Dodaj do koszyka" i wypełnij formularz zamówienia

8. Co mam zrobić, jeśli moje zdjęcie jest niskiej jakości?

Jeśli podczas ładowania zdjęcie pojawi się komunikat, że zdjęcie jest niewystarczającej wielkości, napisz d nas na kontakt@lemonroom.pl i prześlij zdjęcie w załączniku. Sprawdzimy jaki maksymalny rozmiar wydruku można uzyskać ze zdjęcia.

9. Czy mogę złożyć zamówienie nie akceptując regulaminu?

Aby zamówienie doszło do skutku, Klient musi zaakceptować Regulamin zamówień.

10. Co zrobić w przypadku otrzymania uszkodzonej paczki?

Jeśli otrzymałeś uszkodzoną przesyłkę, wszelkie wskazówki co zrobić znajdziesz tutaj.

11. Czy mogę zwrócić usługę jeśli nie spełnia on moich oczekiwań?

Fototapety, naklejki i obrazy drukowane na płótnie są produktami dostępnymi wyłącznie na zamówienie Klienta. Klient określa parametry zamówienia: wybiera zdjęcie, materiał, wymiar wydruku oraz opcje wykończenia. Produkcja każdego wyrobu realizowana jest od podstaw wg zlecenia Klienta. Zamówiony przez Klienta produkt jest skonfigurowany na podstawie indywidualnego i szczegółowego zamówienia, dlatego też zgodnie z art. 10 ust. 3 pkt.4 Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. (Dz.U. Nr 22, poz. 271) prawo do odstąpienia od umowy w trybie art. 7 ust. 1 ww. ustawy (czyli zwrotu towaru w terminie 10 dni bez podania przyczyny) nie przysługuje.

W przypadku paneli 3D Klient ma prawo do zwrotu towaru w przeciągu 10 dni od otrzymania przesyłki.

12. Czy mogę zamówić inne formaty usługi niż dostępne na stronie LemonRoom.pl?

Oczywiście, wystarczy skontaktować się w tej sprawie z jednym z naszych konsultantów. Proszę pamiętać, że w tym wypadku czas oczekiwania może się wydłużyć.

13. Czy istnieje możliwość wykadrowania zdjęcia, zmiany koloru, retuszu?

Oczywiście, w karcie produktu znajdziesz opcję kadrowania, a także zmiany koloru zdjęcia. Aby wprowadzić więcej zmian, prosimy o ich dokładnie opisanie w komentarzu do zamówienia. Po jego otrzymaniu nasi graficy skontaktują się z Tobą, aby ustalić szczegóły zamówienia. Koszt takiej usługi jest ustalany indywidualnie.

14. Czy moje dane osobiste są chronione?

Przekazane nam przez klienta dane osobowe są chronione zgodnie w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.

15. Co mogę zrobić, jeśli mam dodatkowe pytania dotyczące zamówienia?

Jeśli masz pytanie odnośnie swojego zamówienia, a nie znalazłeś na naszej stronie odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie lub po prostu chciałbyś zasięgnąć opinii i porady naszego konsultanta napisz do nas kontakt@lemonroom.pl

16. Skąd mam wiedzieć na jakim etapie realizacji jest moje zamówienie?

O każdym etapie realizacji twojego zamówienia będziesz przez nas informowany na bieżąco drogą e-mail. Możesz również sprawdzić status zamówienie logując się na swoje konto w naszym sklepie.

Służą do tego statusy zamówień:

- złożone - zamówienie zostało poprawnie złożone.

- oczekiwanie na przelew – LemonRoom czeka na zaksięgowanie przedpłaty za zamówienie

- płatność zaakceptowana – przedpłata została zaksięgowana na koncie LemonRoom

- w przygotowanie do wysyłki - zlecenie trafiło do LemonRoom gdzie następuje proces realizacji

- wysyłka - Twoja paczka została przekazana kurierowi. Wraz z informacją o wysyłce dostaniesz również na e-mail z numerem listu przewozowego abyś mógł/a śledzić swoją przesyłkę aż do momentu jej otrzymania.

17. Czy kolory na wydrukach pokrywają się z kolorami zdjęć i grafik widocznych na ekranie?

Kolory zdjęcia na stronie LemonRoom.pl mogą różnić się nieznacznie od rzeczywistych kolorów jaki osiągniesz drukując zamówioną usługę.

Różnice te mogą wynikać z indywidualnych ustawień Twojego monitora.

Możesz zamówić wydruk próbny na wybranym materiale w celu sprawdzenia kolorystyki.

18. Jak sprawdzić jakość zdjęcia, z którego chce zamówić wydruk?

Pod każdym zdjęciem, pod informacją o autorze i nr zdjęcia, jest „Link do zdjęcia”. Po kliknięciu w link, zostaniesz przekierowany na stronę źródłową zdjęcia, gdzie możesz sprawdzić jego jakość klikając kilkukrotnie w zdjęcie. Jakość wydruku jest uzależniona od docelowych rozmiarów oraz jakości zdjęcia, z którego wydruk zostanie wykonany. Im większy rozmiar wydruku tym jakość stopniowo słabnie, natomiast jest to normalna sytuacja przy powiększaniu każdego zdjęcia (tylko pliki wektorowe można powiększać bez utraty jakości). Jeśli nasi graficy zauważą, że wybrane przez Ciebie zdjęcie nie wyjdzie dobrze w wybranym rozmiarze, skontaktują się z Tobą i zaproponują alternatywne zdjęcie lepszej jakości.

19. Co zrobić, jeśli nie znalazłem odpowiedniej dla mnie oferty?

Zawsze możesz skorzystać z porady naszych wykwalifikowanych doradców, którzy posiadają ogromne doświadczenie. Napisz do nas na kontakt@lemonroom.pl

20. Otrzymałem usługę całkowicie lub częściowo niezgodną z zamówieniem - co zrobić?

Jak najszybciej skontaktuj się z nami! Postaramy się tak szybko jak to tylko możliwe uzupełnić lub wymienić towar na towar zgodny z twoim zamówieniem.

21. Czy tusze użyte do wydruków zamówionej przeze mnie usługi mogą być szkodliwe dla dzieci?

Fototapety i obrazy drukowane są metoda pigmentową, w 100% ekologiczną i bezpieczną dla dzieci.

22. Czy zdjęcie nie zniekształci się jeśli wpiszę dowolny wymiar wydruku?

Jeśli przy przygotowaniu usługi do wydruku okaże się, że zdjęcie się zniekształca ponieważ zostały zachwiane jego proporcje po wpływem rozmiaru wydruku, który określiłeś, nasz grafik skontaktuje się z Tobą i skonsultuje czy należy nieznacznie zmienić wielkość wydruku czy wykadrować zdjęcie, tak aby proporcje zostały zachowane. Propozycje wykadrowania otrzymasz do akceptacji drogą mailową.

23. Czy jest szansa aby otrzymać rabat?

Oczywiście, wystarczy zapisać się do naszego Newslettera i śledzić nas na Facebooku. Przy zamówieniu na większa ilość produktów, napisz do nas na kontakt@lemonroom.pl. Przygotujemy wycenę wraz z propozycją rabatu.